fredag 17 juli 2009

Uppladdning

Kajaken är nyvaxad, cykeln är servad och har nya däck, alla skor är nedpackade och kläderna är på väg ner i väskan inom kort. Allt detta för O-ringen i Eksjö där jag i år kör multisportklass med Thomas Jansson, ja ni vet han den topptränade från Garphyttan som alltid vinner KFUM Multisport, dock inte i år (se tidigare inlägg här på bloggen) :). 5 dagars multisport står på schemat med en vilodag efter dag 3. Ska bli riktigt skoj men jag är lite orolig för vissa saker, men de nämner jag inte här :), haha...
Är i snitt ca. 3-4 h tävlande per dag med en längre dag på ca. 6-7 h och en kort på ca. 1.5 h.
Imorgon bitti drar jag nedåt Eksjö iallafall, skönt att komma ner och få komma igång och tävla lite. Formen har varit fin i några veckor och hoppas den hänger i framöver också, är ganska mycket löpning/orientering på tävlingarna så det passar mig fint.

Resten av dagen blir det uppladdning med Vitargo, Tour de France, god mat och Golden league på tv. Det blir fint...

Jag meddelar mer här på bloggen under veckan, missa inte det :)...

Vi hörs.
//Per E


Bra skit som hjälper till...

1 kommentar: