torsdag 9 juli 2009

Kasst väder

Dåligt med bloggande har det varit på sista tiden. Mest för att det inte händer något utöver det vanliga, träning förmiddag, tour de france på Eurosport och sen träning på eftermiddagen/kvällen. Idag är jag dock lite sliten i benen, ska vara snäll mot mig idag och vila lite, kanske lite gym på brandkåren ikväll, beror på om jag ska till Nora och hänga lite eller inte...
Väldigt ostabilt väder har det varit de sista dagarna också. Och idag sämst av allt, rejält attackregn blandat med vanligt regn, skitskoj, fast skönt att springa i. Det ska tydligen hänga i hela dagen och kanske även imorgon.

Annars så har jag fått mig ett par nya glasögon, Oakley Flak Jacket, som jag testade upp igår, riktigt nöjd faktiskt. Mer bilder på dessa kommer framöver... Ska beställa ett par nya ramar till det gamla parets reservlinser inom kort också. Skulle någon vara intresserad av att köpa dessa så är det bara att hojta till. Det är iallafall ett par Oakley Half Jacket med en Polarizerad Firelins. Fodral och ett par ljusa linser medföljer. Se bild nedan...
Ska även lägga ut dem på blocket eller tradera men det är svårt att sälja sånt där tyvärr. Det cirkulerar väldigt många skräpkopior av Oakley på nätet tyvärr. Men vem köper ickeoriginal Oakley glasögon som sitter skit och inte gör någon nytta?? Inte jag iallafall :)...

Vi hörs
//Lök

Mina nya till vänster och de som jag ska sälja till höger med extralinsen och fodralet. Kompispriser kan utlovas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar