tisdag 28 juli 2009

Ett par stockar...

Dagens träning som bestod av cykel till poängtävlingen, poängtävlingen och cykel hem igen kändes skit. Cykelbenen på väg till tävlingen kändes bra, tryckte på lite extra i någon uppförsbacke och det svarade helt ok.
Sen när det var dags för lite orientering så var det som att släpa runt på ett par stockar, typ de som är på bild nedan, jag orkade ingenting, fastnade i allt och hade inget som helst flyt. Riktigt skittråkigt måste jag säga, men det hänger väl kvar lite sen förra veckan antar jag... Cykelnbenen på väg hem kändes väl ok iaf...

Imorgon blir det nog inget värre träningspass, kanske lite rullskidor på em/kvällen. Jag ska hjälpa sporthandlarn, DG alltså, att fixa hans nya tält och pump på förmiddagen.

I förrgår så joggade jag 45 min med friidrottarn, aka. Sjögren, vilket kändes helt ok, han hade dock ont lite överallt, kass i magen, spyfärdig osv... ja ni som känner honom vet precis vad jag menar, det är viktiga tävlingar som väntar till helgen, friidrotts-sm i Malmö och det lutar åt att han kommer springa riktigt bra, jag håller tummarna. :).

Nu lite mat och sen ryggläge.

Vi hörs.
//99an

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar