måndag 30 november 2009

Bruksvallarna dag 2

Idag var det lite segt att gå upp men det är ju en vanlig reaktion så här i början av ett läger. Det snöade lite på morgonen så halva första passet blev inte så roligt faktiskt. Mycket spårande själv men efter typ 1h så började det bli roligare. Körde på helt ok så totalt 2h och 40 min blev det iaf.

Återhämtning och lite stödvila sen på't igen.

Återhämtning

Andra passet blev ett lite hårdare fristilspass där jag försökte köra på hårt i alla backar. Tyckte det fungerade bra både tekniskt och flåsmässigt...

Sen fick jag upp mitt brev som morsan hade skickat upp, tack för detta :), jag hade glömt mitt usb-minne och lite andra småsaker. Så nu kan jag jobba lite också, det är aldrig fel.

Nu lite häng i soffan med glögg och några pepparkakor.

Vi hörs
//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar