tisdag 3 november 2009

Mässan

Testade upp steget för första gången i mässan, 200 m inomhusfridrottshall, idag. Trodde på lite segare ben men det flöt på fint hela tiden. Vaderna var lite trötta sen i söndags men inget värre.

Vi körde 6 x 3 min intervaller, inte så extremt mycket men det räcker de första gångerna i mässan så att man hinner vänja sig lite. Kändes som att jag kunde springa avslappnat och kontrollerat hela tiden. Höll ett jämnt tempo på 3.17-3.20 min/km genom alla intervaller och avslutade med att köra en tusing på 3.13 min/km men fick juniordäng på den, hög potential finns det där helt klart...

Nu är det snart sovadags...

Vi ses.
//Per E

2 kommentarer:

  1. Dessutm bara ungdom! :)

    SvaraRadera
  2. Ajdå, var det så illa :(... Då är det väl jag som är för seg då...

    SvaraRadera