söndag 29 november 2009

Bruksvallarna dag 1

Idag var den första träningsdagen i Bruksvallarna. Kände mig lite seg på morgonen från gårdagskvällens lilla tur men inget värre, det är ju ovant att åka såklart...

Förmiddagen bjöd iaf på 2h 15min klassisk åkning på Mittåkläppsspåret och sen några varv där uppe. Åkte ner till Ramundberget och sedan rullskidbanan hem, där var det ganska tråkigt, mest isigt och stenhårt. Det är inge skoj att åka på... Testade upp ett par nya One Way Diamond storm stavar idag, de kändes riktigt bra faktiskt, får jämföra lite mer framöver...


Mat och stövila följde efter det.

På eftermiddagen så knäppte jag på mig skateskidorna och dunkade upp på Mittåkläppsspåret igen. Försökte åka avslappnat och med bra teknik hela tiden och det kändes helt ok. Det var till och med ganska skoj, haha :)... 1h 35min blev det.

Nu har vi ätit igen och hänger mest i soffan.
Mer skrivande imorgon och mer bilder kommer...

//Lök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar