torsdag 11 juni 2009

Skolavslutning

Vädret var inte det allra bästa imorse men skolavslutning på Karlsängskolan i Nora var det iallafall. En mycket trevlig tillställning med tal, sång, avtackning osv. osv... Tyvärr också massa tårar med både positiv och negativ klang. Jag klarade mig till 75% under "Den blomster tid nu kommer" men fick ta till målningarna i taket som hjälp i år igen. Några känslor har man tydligen :)...
Alltid lite tråkigt med skolavslutning eftersom jag inte vet vart jag får jobb igen i höst osv., men det visar sig framöver. Jag hoppas självklart på Karlsängskolan igen, den är ju trots allt bäst i länet enligt den senaste undersökningen :).
En mycket trevlig förmiddag var det iallafall...

Imorgon ska vi dra till Finland och orientera, just nu är jag riktigt off eftersom personalen på Karlsäng ska grilla, spela brännboll, mingla osv. imorgon kväll, det är surt att missa. Men men, man kan inte få allt... Finland lär bli kul det med.

Sen är det sommarlov ett bra tag framöver, yeah!!!!

Vi hörs.
//Per


Uppklädd, dock en kass bild med halvtjurig min


Fokuseringen i taket

3 kommentarer:

  1. Tagga till nu för f-n! I helgen blir det förhör på vad gubbarna i taket heter, det borde du lärt dig vid det här laget...

    SvaraRadera
  2. 75% är bra gjort! Vi hade dock hoppats på mer tårar ;)

    SvaraRadera
  3. Haha jag måste få garva åt taklösningen.Själv tjuter jag som en gris varje gång jag hör den därbiten.
    Mvh ANna

    SvaraRadera