onsdag 24 juni 2009

Candygram for Mongo!

Idag var jag och Susanne ute och drog en repa på Åsbosjön med kajakerna. Det gick fint, fint väder, helt ok teknik och ganska skoj :). Men det var massa större båtar som var ute och lekte så ibland kom det rejäla vågor som var ganska svåra att hantera. Jag lyckades kantra en gång, men vad spelade det för roll när det var varmt i luften och vattnet, det blev lite teknikträning på att åla sig upp i kajaken vilket fungerade helt ok. Vi drog vidare och efter ett tag kände jag mig naken, jag hade tappat mina solglasögon när jag kantrade :(... Och det var ingen 29 kronors mack variant heller, det var ett par Oakley Half Jacket. Vi letade ett tag efter dem men ingen lycka, jag hade fått för mig att att par glasögon av plast skulle flyta men jag testade ett par andra när jag kom hem och de sjönk som en sten, haha... Inte så lätt att hitta dem då kanske... Men men, sånt som händer, så lät det dock inte för några timmar sen, då svor jag rejält över att ha tappat dem. Men efter lite koll på internet efter ett par nya så kändes det bättre. Blir att beställa ett par på måndag...

Annars bjöd förmiddagen på 6 x 1000 intervaller, 4 st i skog och 2 st på bana. Hyfsat pigga ben men lite svårt att komma upp i puls. Något träningspass till och sen vila inför multisporten i helgen, det ska bli skoj.

Rock on
//99an


Mongo, från Det Våras för Sheriffen, till vänster om ni undrar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar