tisdag 30 juni 2009

En bra tisdag...

Igår var det grym träningsvärk i baklåren efter multisporten i lördags, kunde knappt räta på benen ordentligt så det fick bli en vilodag till, var nog vettigt för jag kände mig lite trött också.
Men idag var det bara lite smärta kvar så jag tog cykeln från Nora till Östanbergshyttan för att springa poängtävlingen där. Orienteringen gick skitdåligt i värmen men benen var ok pigga iaf. Jönsson kom från Linde och hämtade upp mig och vi drog vidare hem till Örebro. Det blev ett bra pass med lite nya cykelvägar osv.. Och jag vann mötesplatsspurterna utan problem, vann säkert med 6-7 skyltar :), yeah!!

Nu är det groteskt varmt i lägenheten, runt 30 grader, så det får bli häng i soffan ett bra tag till innan det är dags att sova. Blir nog en 20-30 min på spikmattan också, alltid fint med lite massage såhär på kvällen :)...

Vi hörs.
//Löken

2 kommentarer:

  1. Måste få testa den där mattan som du inte kan vara utan.

    SvaraRadera
  2. Ja helt klart, den ligger här och väntar :)...

    SvaraRadera