fredag 28 maj 2010

Grabbhalvan

Löpsjälvförtroendet var ganska nere sen helgens skitlopp i Göteborg men det fanns ändå en liten förhoppning om att kunna springa bra. Uppvärmningen kändes bra och jag tog det lugnt den första km för att känna på det hela lite. Benen svarade bra och jag körde på i ett hårt och vettigt tempo hela vägen. Sprang om väldigt många som alltid går ut för hårt vilket är skönt för självförtroendet under loppet.
Tiden blev 16.50 vilket jag är nöjd med, ingen supertid men för mig är det bra, korta asfaltsrace är inte riktigt min grej...

Sjögren vann, http://peiza.blogspot.com/2010/05/vinst-pa-grabbhalvan.html, igen på en bra tid. Riktigt vasst, grattis :)...

Annars så har det varit en del övningar med brandkåren i veckan och jag så har jag fixat en hel del med pannlampan. Än så länge är jag riktigt nöjd men det finns saker som fortfarande kan gå fel...


Gängorna svarvade...


Kylflänsen nersvarvad...


Kylflänsarna svarvade...

Mora i helgen, ska bli skoj...

Vi ses
//Per

1 kommentar:

  1. Trevligt att lasa, trist med gbg loppet.
    Halsa familjen, Polska vagar suger!

    SvaraRadera