söndag 23 maj 2010

Göteborgsvarvet 2010

blev inte alls som jag hade tänkt mig. Extrem värme ställde till det för många och även för mig antar jag. De första km kändes bra men efter typ 3-4 km kände jag mig sliten och trycket i steget var bortblåst. Slet hårt de sista 16 km och klarade inte ens att hålla 4 min/km tempo vilket är riktigt dåligt... Men men, så blir det ibland, extremt många kollapsade pga. vätskebrist mm. men några sådana tendenser var det inte för mig iallafall...
Ingen bra start på födelsedagen iallafall men kvällen blev bra. Trevligt sällskap, god mat och kroghäng räcker långt...

Nu har många större mål gått åt helvete, Vasaloppet, Tiomila, Göteborgsvarvet. Men men, det blir fler gånger, men det är inge skoj för det... Närmast är det Jukola, då tänder vi till igen...


Jag sprang i linne och pannband, syns det?? :)...

Vi ses
//Per

3 kommentarer:

  1. fan vad sexig du är!!/ 8D

    SvaraRadera
  2. Snygg Per!!
    Vi älskar dig!!

    SvaraRadera
  3. kul ska skriva ut lite bilder imorn åssa den där bilden ska jag sätta upp i hela skolan
    // 8F

    SvaraRadera