torsdag 6 maj 2010

Äntligen...

har hälsan börjat bli bättre :). Nu är det mest lite snorande och hosta kvar, men det bästa av allt är att jag nu känner mig pigg igen. Förut var jag bara trött och hängig hela tiden men det ska man väl vara när det var 3-4 dagar med feber...

Jag missade Tiomila vilket var riktigt surt men min ersättare, Axel, på första sträckan skötte sig galant så det blev en bra start iallafall som bäddade för resten av laget. Tävlingarna fick jag följa via datorn från soffan vilket fungerade riktigt bra. Det var spännande hela tiden i alla stafetterna så det var inte helt fel att kolla på det hemifrån iaf när man var krasslig, alltid något att vara nöjd över :)...

Annars så har jag fixat ganska mycket med min nya pannlampa. Jag blev klar med en nyss som har testats upp på Svartnatta och på Tiomila. Den ska säljas inom kort så är någon sugen är det bara att hojta till. Mer info och bilder om denna komma inom kort.

Nedan ses några bilder från den nya pannlampan, den är jag väldigt noggrann med och minsta lilla fel på någon liten del så görs den delen om... Svarven på Karlsängskolan får gå hårt ibland :), men det är bara fint...


Diodhållaren (svarvad och fräst) till vänster och kylflänsen (inte i närheten klar) till höger.


Dioderna ditlimmade...


Dioderna seriekopplade...


Mer info och bilder kommer såklart :)...

Vi ses
//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar