onsdag 12 maj 2010

Poängtävling 5

Igår var det race igen. Var osäker på hur pigga benen skulle vara efter influensaskiten för i helgen så kändes det skit tyvärr. Men jag drog iväg i vanligt tempo och benen svarade bra, hade lite problem med att det tog emot i bröstet men inget värre, förmodligen ovant att springa fort och ventilera lungorna hårt bara...
Någon mindre kontrollmiss och några missar på sträckorna blev det men jag är nöjd iaf, fick bra flyt hela tiden och kunde läsa av detaljer i hög fart. Det finns förhoppning om bra tävlingar till helgen...

Idag brände jag av ett styrkepass och sedan intervaller i Karlslund. Totalt utklassad av Stefan Aronsson idag som hade enormt bra drag på benen. Tyckte jag slet på bra men jag var chanslös :), det är bra för framtida stafetter...

Nu lite sova. Hoppas på fint väder i helgen, yeah right... Attackregn hela dagarna ska det ju tyvärr vara, men hoppas kan man ju alltid göra.

Vi ses
//99an

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar