tisdag 15 juni 2010

Dåligt...

med bloggande den sista tiden. Jag kör mest med Twitter faktiskt, ni ser mina inlägg här nere till höger eller på http://twitter.com/pereklof.

Men nu är det iaf sommarlov vilket självklart är skönt. Blir fint att få vila upp sig lite men samtidigt lite jobbigt att inte veta om jag har jobb igen till hösten, men det ska nog lösa sig hoppas jag.
Vi hade en riktig trevlig sista vecka på Karlsängskolan med tävlingar, uppträdanden, avslutningen, god mat osv. osv.. Riktigt skoj och många fina minnen därifrån...

Annars så är det Finland och orienteringsstafett till helgen, hoppas kunna prestera bra där. Terrängen, kuperat och ganska vresigt, ska nog passa mig bra hoppas jag.

Jag meddelar mer här och på twitter efter och under helgen...

Vi ses
//Lök


Heta killar efter målgång på Karlsängskolan multisport. Brandkläderna är varma att tävla i så heta stämmer faktiskt :)...


Massa god och spännande mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar