torsdag 17 juni 2010

Ny bil

Jag glömde ju nämna i förra inlägget att jag har köpt en ny bil. Det blev en Audi A3 1.9 TDI Sportsback 2008 årsmodell. Det är en miljöbil så den drar minimalt med bränsle vilket jag är nöjd med, det var mest därför jag bytte bil faktiskt. Jag var lite osäker på den mörkröda färgen först men nu är jag iallafall jättenöjd med färgen och hela bilen. Och vilken enorm skillnad på en bil från 1999 och en från 2008 :)...


Ny bil...

Min gamla Saab 9-3 är iallafall till salu. Har varit extremt dåligt med folk som är intresserade vilket jag tycker är lite konstigt. Men det droppar väl in några mail/samtal inom kort hoppas jag. Här hittar ni annonsen på bilen iaf. Läs och ring vettja :)...
Blocket annonsen

Imorgon bär det av till Finland, ska bli sköj!

Vi ses
//Per

2 kommentarer:

  1. Snygg bil löken. Önskar jag hade köpt den nu innan jag vet priset iaf. =)

    SvaraRadera
  2. Kan man få åka med nån gång?;)

    SvaraRadera