söndag 27 juni 2010

Idre fjällorientering

Idag startade Idres orienteringsvecka med fjällorientering. Vi hade en 14.5 km lång bana som jag hade lite förhoppning om att kunna springa bra på. Benen var pigga men orienteringen var alldeles för knackig. All orientering på fjället fungerade riktigt bra men när man ska ner i skogen så är det extremt svårt och jag missade alldeles för mycket. Jag hittade inte ens en kontroll så jag struntade till slut i den och sprang vidare, lite surt men ingen mera med det.

På eftermiddagen så drog jag, Tomas Stenström och Josef Nordlund iväg på ett distanspass på fjället. Det blev upp på Städjan och upp på Nipfjället. Benen var pigga och starka och passet blev fin fint...


Imorgon är det på't igen med fjällsprint på förmiddagen och sen får vi se vad eftermiddagen bjuder på. Lite gym, distans eller stavgång eventuellt...

Vi ses
//Per


På toppen av Städjan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar