fredag 11 december 2009

Älvdalen

Imorgon är det tävling i Älvdalen som gäller. Har varit lite off och inte alls tyckt det varit roligt de sista dagarna faktiskt. Men ikväll så lamade jag runt lite på fristilsskidorna vilket kändes bra och då kändes det lite bättre... Det har väl blivet lite väl mycket skidåkning de sista veckorna bara, Bruksvallarna hela förra veckan och sen nu i Älvdalen, det får inte bli för mycket, då är det inge skoj tycker jag.

7,5 km fristil är det imorgon och sen 15 km jaktstart på söndag. Jag har inga stora förhoppningar alls faktiskt, det blir två bra tävlingar som jag ska göra mitt bästa på. Jag kommer förmodligen hamna i slutet av resultatlistan men det bryr jag mig inte om, så het är jag inte på skidorna ännu, men det kommer framöver. Hoppas det blir snö hemma så att man kan åka i Kilsbergen, bättre och finare åkning får man leta efter :)...

Nu ska vi äta och jaga vidare efter en vallabod eller ngt typ av vallaställ så vi kan fixa lite skidor inför morgondagen. Det verkar tyvärr vara en bristvara på sånt i Älvdalen, men men, det ska nog lösa sig...

Vi hörs
//Lök


ElitPalmér i sitt nya KIF ställ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar