lördag 25 september 2010

Börjar piggna till...

Veckan har varit rejält slitsam, inte pga. mycket jobb eller så utan jag har varit sliten sen lördagens multisport helt enkelt. Kände mig skapligt fräsch i måndags men då var det varm och kall rökdykning med brandkåren vilket inte var helt bra tror jag. Man tömmer sig totalt på vätska när man kör rökdykningen vilket är svårt att kompensera direkt efteråt.

Jag joggade lite lätt i tisdags och det kändes skitdåligt, efter det blev det vila tills fredag då jag var ute på en lätt runda, blev ca. 10 km som inte kändes så tokigt faktiskt. Idag sprang jag en runda i Karlslundsskogen, grymt fin terräng (hög ironi där), där benen och flåset kändes helt ok. Kanske finns förhoppning om att kunna springa bra på 5-manna imorgon, ska bli skoj iaf :)...


Annars så har jag lagt ut ganska mycket saker på Tradera.
Här hittar du mina auktioner.

Hoppas kunna få det mesta sålt, det ligger ju bara och samlar damm, det är synd :(... Ska lägga ut lite mer saker inom kort, håll ögonen öppna. Hör av er om ni är sugna på något, kompispriser utlovas :)...

Nu lite stödvila.

Vi hörs
//Per

2 kommentarer: