söndag 3 oktober 2010

Back in the game

Nu känns kroppen som vanligt igen, riktigt skönt det. Jag är dock lite sliten nu eftersom veckan har varit hård. Många hårda pass som alla har gått bra, fin fint...
Stavgångsintervaller, löp-km 5 km, kort-km i orientering, ännu mera intervaller, Annaloppet 5 km på Norvalla för att nämna några av passen.

Löp-KM i Karlslund gick bra, Oskar spöade mig men jag är nöjd iaf, 17.20 blev tiden då jag inte hade något bra driv på platten.

Kort-KM i orientering gick riktigt bra. Bra flyt i löpningen och bra orientering, några dumma krokar bara, seger med 1.5 min. Jag får inte springa nästa år då jag måste vara arrangör, men så är reglerna.

Annaloppet vid Norvalla idag gick bra. Bra driv och bra flyt i backarna, 17.55 på 5.2 km ganska kuperad löpning.


Annaloppet



Kort-KM banan med min rutt.

Lite dåligt med rullskidor tyvärr :(, men jag kör stavgång och kajaken går ganska hårt ännu. Det kommer bli bra framåt vintern...

Nu sova.

Vi ses.
//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar