måndag 11 oktober 2010

25manna helgen

I helgen var det 25manna i Stockholm. Jag fick ta startsträckan vilket jag normalt sett tycker om, dock inte på 25manna, det är så hetsigt och alla ska fram till vilket pris som helst. Det är typ slagsmål på många ställen, speciellt i starten. Jag fick en bra start iaf och väl ute i skogen så kändes löpningen bra. Var dock vid fel gaffling på två ställen vilket gjorde att jag tappade den absoluta täten och växlade ca. 3 min efter.
Laget gjorde totalt sett en bra insats och vi kom på plats 50. Förbättring från förra året men vi kan helt klart bättre...

På kvällen gick vi ut och åt lite Indisk mat, det var gott...

25manna korten på söndagen gick sådär, benen var skapligt pigga men jag gjorde några idiotmisstag som jag stör mig på. Placerade mig skapligt iallafall men det kunde ha varit betydligt bättre.

Kartor mm. kommer ev. inom kort...

Vi ses
//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar