söndag 31 oktober 2010

Tunneln

I fredags drog jag uppåt Torsby för att under helgen skava lite skidor i tunneln med ett stort gäng från Karlslunds IF. Jag körde ett bra stavgångspass på fredagskvällen för att jag var för snål för att åka bara ett pass på kvällen för 200 kr...


Vaknade på lördagsmorgonen och kände mig lite "skum", jag studsade inte upp som vanligt och körde 600-700 armhävningar utan gick bara upp och åt frukost, klent...


Det klassiska skidpasset på förmiddagen kändes sådär, lite tråkigt, dåligt fäste och mycket folk, precis som vanligt i tunneln med andra ord. Men efter lunchen kände jag mig mer och mer hängig och började få ont i halsen. Det blev bara värre och värre så jag bestämde mig för att åka hem. Surt eftersom det var planerat in tre pass till i tunneln innan helgen var över.


Nu har jag fortfarande ont i halsen och det känns inte som det brukar göra vilket är illa, då brukar det ta längre tid innan jag blir helt bra. Men det kan variera, bara skiten bryter ut helt eller försvinner helt... Det visar sig inom kort. Jag har mycket skoj planerat framöver så hoppas på ett snabbt tillfrisknande.

Höstlov imorgon för eleverna, lite jobb med omdömen osv. är det planerat iaf...

Ha det bra
//Per

1 kommentar: