torsdag 11 november 2010

Dåligt med bloggande på sista tiden tyvärr. Jag twittrar mest och dessa inlägg ser du här till höger...
Men annars har hälsan kommit tillbaks, det blev inte en så extrem förkylning men lite hosta osv. avslutade det hela nyss iaf.

Novembersprinten var det i söndags där jag körde startsträckan. Det gick bra, inga superben men slet mig med in till växling på första sträckan iallafall. Resten av laget sprang bra och vi kom 7a efter en grym tokspurt av Per Jonhed, det var skoj att se.

Ska försöka komma igång med lite mer vettig träning framöver nu. Har kört några bra pass i veckan med löpning, gym och roddmaskin. Idag var jag uppe på Digerbergsvägen och åkte skidor, det var skoj och kändes bra. Och att ha hela 13 km spår med den lilla snön som har kommit är riktigt bra gjort. En elogé till spårköraren eller spårkörarna.

I helgen är det en långdistansorientering över 20 km i Karlstad som jag är intresserad av, vi får se vad det blir. Nästa helg är det Fakiren i Arboga, även det en långdistansorientering som jag ska helt klart ska köra.


Såhär såg det ut på Digerbergsvägen i förmiddags :), inte riktigt kanske, men snart...


Ha det bra
//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar