söndag 5 september 2010

Korpen

Imorse drog jag iväg till Ljungstugan och brände av Korpen. En liten orienteringstävling där det normalt sett är lite lättare banor för att det riktar sig mest till nybörjare. Låren var lite sega sen igår men inget värre, dock så var näsan lite täppt när jag vaknade, lite skumt tycker jag men det släppte när jag gick upp och kom igång...
Tävlingen gick helt ok, körde inte på för fullt utan försökte koncentrera mig på orienteringen istället, det blev några små missar och lite knackigt överlag i den något "vresiga" terrängen.

Resultat


Jag var även iväg och sprang Brand-SM i orientering i onsdags och torsdags. Riktigt bra drag på benen men alldeles för kass orientering tyvärr. Två tredjeplatser blev det där vilket jag är riktigt missnöjd med... Men orienterar man dåligt så tappar man tid, bra slutsats eller hur :)...
Det blev ca. 2 min missar på medeldistansen och 5-6 min på långdistansen. Ohhhh, sopa!!

Resultat medeldistans

Resultat långdistans


Vi ses
//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar