lördag 11 september 2010

Norasjön runt

Idag är det Norasjön runt. En halvmara runt Norasjön som är ganska kuperad, några längre sega backar och några korta riktigt branta. Detta ska normalt passa mig bra men har under veckan varit lite halvsnorig osv.. Tränade lätt i onsdags vilket kändes ok, lite sega lår och dålig känsla men under torsdagens träning kändes det bättre och det finns förhoppning om ett bra race...

För två år sedan gick det sjukt bra och jag klockade in på 1.17,20 som trea totalt sett. Idag har jag ingen koll alls på hur fort jag kan springa, jag vet dock att förra helgens form hade räckt väldigt långt. Hoppas den finns i närheten...

Vi hörs
//Per

2 kommentarer:

  1. Grattis till en finfin prestation och andraplats, mycket imponerande! /Staffan

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar... En lite mer utförlig rapport finns i det senaste inlägget här på sidan...

    Bra sprunget själv...

    SvaraRadera