fredag 27 augusti 2010

SM Långdistans

Imorgon är det kval till långdistans-SM i orientering. Chansen till att få springa söndagens final är inte så stor men den finns helt klart där. Gör jag bara ett lopp som jag är nöjd med så får vi se vad det räcker till...
Hoppas på pigga ben, då brukar orienteringen fungera bra. Har varit lite trött och seg i veckan. Fick i mig något skit i tisdags så magen har varit lite från och till tyvärr. Men idag har jag känt mig lite piggare så morgondagen ska nog bli bra.

Mer info om SM i orientering

Kom tvåa i Kommunmästerskapet i Golf idag oxå, det var skoj med bra spel och endast ett hål som falerade.

Noramarken är det under helgen oxå, brukar vara trevligt men det brukar sällan vara några nyheter där faktiskt. Skoj med lite happening i Nora iallafall...


Nu lite spikmatta och sen soffhäng.

Vi ses
//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar