söndag 15 augusti 2010

Hälleby triathlon

Hade förhoppning om att köra bra i år på Hälleby triathlon men tyvärr så var inte cykelbenen helt med i matchen. Uppför gick det bra men blev osäker i nedförsbackarna och på platten gick det inte superlätt heller. Jag hade valt min cross istället för min mtb och såhär i efterhand var det inte det bästa valet. Vågade inte satsa så hårt som krävdes i nedförbackarna och orkade inte riktigt köra på de växlar jag ville heller. Hade jag haft mtb.n så hade jag iallafall vågat satsa hårt utför.

Simningen kändes ok för att vara mig, är ingen supersimmare direkt. Löpningen gick bra men inget riktigt klipp i steget, men helt ok iallafall...

Sjögren utklassade, Norse var tvåa och Mathias Jansson trea. Grymt bra kört!!!

Resultat

Man ser på sträcktiderna att jag tappade 68 sekunder på cykelsträckan och 45 sekunder sämre cykeltid än förra året. Simningen och löpningen var typ samma tider som förra året...
Men men, nästa lördag då ska det gå bra :)... Inte lite hetsigt då iallafall...

Vi hörs.
//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar