torsdag 22 juli 2010

Uppladdning

Förra veckan så tränade jag bra och mycket, tycker jag själv iaf, för att förhoppningsvis få en fin formtopp inför O-ringen multisporten som startar på söndag. Har tränat några hårda pass denna vecka och några kortare glidarpass för att få känna på det hela med cykeln och kajaken.
Tävlingen består av 5 etapper med varierande tid varje dag. Lite sprint på 2 timmar första dagen och sen 3.5 till 5 timmar alla andra dagar. Det kommer bli slitsamt men riktigt skoj. Inga misstag och hård jämn fart hela tiden är planen...

Jag ska tävla med Lars-Olof Gäverth, http://blogg.l-ogaverth.com, som är riktigt snabb och stark. Vår svagaste gren kommer helt klart bli paddlingen men jag tror nog att det kommer att fungera bra där också till slut. Löpningen och orienteringen ska inte vara några problem och cyklingen tror jag nog kommer fungera bra också.

På söndag startar det hela iallafall och innan dess ska det fixas lite med kajaken och cykeln, tränas några små lätta pass till och ladda upp med mat och Vitargo. Det kommer bli bra tror jag... Jag bloggar mer efter etapperna.

Vi hörs
//Per


Återhämtning...


Lite sliten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar