torsdag 1 juli 2010

Idre 3-dagars, etapp 3

Idag var det jaktstart på Idre 3-dagars. Jag gick ut långt efter på minutstart men med många löpare runt omkring mig. Missade lite smått överallt och tyvärr två lite större missar. Loppet var roligt iallafall med stora förändringar under dagen, många missade enormt mycket och jag hade folk att tampas med hela tiden. Benen var betydligt piggare än igår vilket var skönt, lite vila är aldrig fel :)...

Resultat

Sammanfattningsvis så var etapp 1 och 3 bland det svåraste jag har tävlat i vilket har varit riktigt skoj. Har haft bra flyt tycker jag och har kunnat läst in mig ordentligt på små och stora detaljer...


Etapp 3 med rutt...

På eftermiddagen blev det ett skapligt stavgångspass i backarna runt Idre fjäll. Lite svårt att komma upp högt i puls men helt ok iallafall.

Nu ska jag äta, packa lite och sen blir det väl socialt häng resten av kvällen. Imorgon är det hemfärd och på lördag är det ett minitriathlon hemma med Karlslunds elitstall, ska bli skoj...

Vi ses
//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar