måndag 26 april 2010

Orientering

Det har varit en hel del orientering den sista tiden. I tisdags var det dags för första poängtävlingen och sen en natträning på samma bana. Benen och orienteringen fungerade helt ok, lite krokigt ibland men tekniken kommer mer och mer...

I helgen var det Stigtomtakavlen där jag startade. Riktigt bra drag på benen hela banan men lite småmissar och en större på slutet gjorde att jag istället för att växla i tätklungan växlade i andra klungan ca. 3 minuter efter. Det var lite störande faktiskt men jag är nöjd iaf.
De andra i laget sprang bra tycker jag. Vi tappade lite på varje sträcka men i det stora hela sprang alla bra... Det bådar gott inför nästa helg då det är Tiomila. Jag hade hoppats på tredje sträckan vilket är långa natten men nu lutar det åt första sträckan och den är bara 8 km lång, det är surt. Jag vill springa någon längre och hårdare... Men det kommer bli bra iaf, första sträckor är skoj iallafall, om det går bra förstås :)...

Annars så håller jag på med en ny pannlampa till mig själv, denna så verkligen bli perfekt så jag kommer ta tid på mig med denna. Bilder på detta kommer inom kort...

Imorgon är det poängtävling 3, då blir det race igen, fin fint :)...

Vi ses
//Lök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar