lördag 17 april 2010

Svartnatta

Denna helg var det tänkt att det skulle vara orientering både fredag, lördag och söndag. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt...

Igår, fredag, vaknade jag och kände mig inte helt fräsch faktiskt. Det var lite upp och ner under dagen men efter en stödvila efter jobbet så kändes det bra och jag drog med ner till Svartnatta, det är en tvåmannastafett om någon undrar. Uppvärmningen och löpningen kändes bra, orienteringen var lite knackig bitvis så jag blev typ 5 min efter täten på första sträckan. Oskar var nöjd med sitt race och vi blev 30e lag av typ 130 föranmälda, helt ok iaf. De andra KFUM lagen hade lite blandade resultat men alla var iaf nöjda efteråt.

På hemvägen kände jag mig lite sliten i halsen och imorse var halsen helt död tyvärr. Ingen mer orientering denna helg alltså, det var synd eftersom jag hade sett fram emot Kolmårdskavlen imorgon söndag. Men det kommer fler tävlingar framöver...
Framåt onsdag ska jag nog kunna röra på mig lite igen.

Vi ses
//99an


Svartnatta med inlagd rutt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar