torsdag 8 april 2010

Bilmekaniker dag 2

Bilen är klar :). Det var dock inte min förtjänst utan Morgans som hjälpte mig enormt mycket. Det är stor skillnad när man kan märkte jag ganska tydligt. Men nu är jag nöjd iaf och han tyckte det var kul att meka. Ett stort tack för detta :)...Imorgon ska jag bara sätta dit två saker som hade rostat sönder och var tvugna att bytas. Sen blir det lite tvätt och annan vård, lika bra att passa på när man väl är igång.

Hann med en timmes löpning på morgonen och hittade massa fin barmark uppe i Hitorpsskogen där jag sprang runt och njöt, det var fina kala hällar med en hel del fin utsikt över Norasjön. Lite halvsega ben var det tyvärr men hoppas på bättring inför helgen.

Nu sova inom kort.

Vi ses
//Lök


De utbytta delarna...


Observatören och mekanikern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar