måndag 28 februari 2011

En hektisk vecka

Nu har jag en hektisk vecka framför mig där jag hoppas att allt går som jag vill.

Idag måndag så drar vi upp till Sälen för att imorgon åka Halvvasan. Detta gör jag bara för seedningen vilket är lite chansartat såklart. Det måste till ett bra race för att fixa led 0 som jag vill ha men det är absolut inte omöjligt.

Sen blir det lite jobb, lätt träning och skidfixande under veckan för att på lördag morgon dra upp till Sälen igen för att åka Vasaloppet på söndag. Hoppas jag har led 0, är återhämtat och laddad inför detta, det ska bli skoj iallafall...

Åkningen och träningen under veckan har gått bra men många intervallpass och något längre pass. Hoppas att kunna få till en liten formtopp av detta inför imorgon och i slutet av veckan.


Nu kör vi!!
//Per

1 kommentar:

  1. Kör hårt Per! Sub 150 fixar du!! Ska bli spännande att följa dig. //S

    SvaraRadera