lördag 13 mars 2010

Tour de KIF

Imorgon söndag startar Tour de KIF med 15 km fristil masstart uppe i Ånnaboda. Det ska bli skoj, jag hoppas bara att så många som möjligt kommer på de olika deltävlingarna. Det är bra drag och täta fighter som jag vill åt, det är bra träning det :)...
Mer info hittar du här. http://www.pereklof.se/tourdekif
Självklart är andra än Karlslundare välkomna. Löpare, orienterare och multisportare t.ex. kommer absolut inte att göra bort sig eftersom det blir deltävlingar som passar alla, hoppas jag iaf :)... Alla Karlslundare kommer automatiskt med i Tourresultaten men andra deltagare får säga till om de vill vara med...

Annars så har veckan varit ganska lugn, lite fristilsdistans i onsdags och ett hårdare 10 km race i torsdags på Markaspåret. Det var riktigt svårkört hela tiden, lite isigt, låga spår och kurvor hela tiden. Men skoj var det iallafall...

Fixade ett kraschat USB-minne i fredags oxå, det var riktigt illa kraschat faktiskt men jag lyckades få fram några dokument som hade varit jobbiga att skriva om... Ibland chockar jag faktiskt :)...

Nu lite spikmatta.

Vi ses.
//99an.


Ett kraschat USB-minne kan se ut så här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar