lördag 6 februari 2010

Skor inköpta

För de som är sugna på att veta vad Kroms paket innehöll så finns det en bild på det nedan. Mycket bra skit var det iallafall och han var nöjd...


mmm....

Annars så har formen varit lite upp och ner under hela veckan. Körde på bra i början av veckan och det kändes bra men sen blev det lite segare och segare. Hoppas på bättring tills på söndag då det är Wadköpingsloppet, där vill man ju köra bra såklart... Hemmaplan är alltid skoj och man kan ju backarna och kurvorna iallafall.

Jag köpte mig ett par nya Alpina ECL nyss, var lite osäker på storleken (st. 40) men de satt verkligen perfekt och känslan i dem är sjukt bra, jag är jättenöjd.
I slutet av förra veckan ringde jag runt till typ 15 st Team Sportia affärer och 5 Stadium affärer innan jag hittade rätt storlek på mina nya civila skor. Ett par Salomon XA Pro 3D Ultra GTX i st. 40, den minsta herrstorleken var tydligen inte lätt att få tag på men till slut på Team Sportia Backaplan i Göteborg fanns de. Det är egentligen ett par terrängskor för löpning men grymt skönt att ha civilt och vattentäta är ju inga fel heller...

Nu lite mer laddning inför Wadköpingsloppet...

Vi ses.
//Per E


Pjäxor och civilskor

2 kommentarer: