lördag 20 februari 2010

Häng i Malung

Nu hänger vi, jag och Bagarn, på Idrotten hus i Malung för att åka Skinnarloppet imorgon. Har känt mig lite seg och trött den sista tiden men har jag vilat ett par dagar och hoppas det ska gå lätt imorgon. Det ska dock blir riktigt kallt, typ minus 19-20 grader under hela loppet, men det är bara att ta på sig lite extra kläder så kommer det nog att fungera. Händer och fötter blir nog värst tror jag, händerna kommer att komma igång men det är värre med fötterna.

Jag har byggt mig ett par värmesulor som ni ser på bilden nedan. Jag har dock inte hunnit testat upp dem och det vågar jag inte göra imorgon på tävlingen heller. Men nästa vecka så ska jag göra det på träning så jag återkommer med info hur det gick och mer info om sulorna, material mm...

Nu lite OShäng framför tvn.

Vi ses.
//Lök


Mina värmesulor med batteripack

2 kommentarer:

  1. Vad är du rädd för, att tårna ska börja brinna? :D

    SvaraRadera
  2. Ja något sånt, de blir ganska heta efter ett tag. Men nästa vecka ska de testas upp :).

    SvaraRadera