söndag 14 februari 2010

En bra helg...

Helgen har varit bra, mycket träning och sjukt fint väder :). Kan det bli bättre?? Ja det kan det, jag fryser groteskt mycket om fötterna i mina nya pjäxor hela tiden när jag åker men det ska snart bli ändring på det. Håll utkik här på bloggen inom kort för massa spännande :).
Jag har även dragit på mig lite torrhosta som är lite störande, drog nog i mig lite väl mycket kalluft förra helgen och i onsdags när det var km. Men inget värre, hoppas jag, iaf och det är skönt...

KM i onsdags kändes bra, jag orkade dunka på så hårt jag ville och kunna försvara titeln på 10 km (9.1 km enligt gps:en) klassisk stil uppe i Ånnaboda.

Resultat KM.
1. Per Eklöf, 27.37
2. Mats Carlberg, 28.18
3. Simon Undemar, 28.44

Annars har OS börjat vilket är skoj, alltid kul att kolla på skidor mm. på kvällarna... Synd om skidskyttarna igår bara när de inte hade toppskidor, men nu har de lärt sig det misstaget och kör nog bra framöver...

Nu lite mat.

Vi hörs
//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar