söndag 3 januari 2010

Lisa värmer sig...

Aset, Lisa alltså, har det skönt framöver kaminen. Temperaturmätaren satte jag på hennes rygg och den visar 33 grader. Jag hade stolen lite närmare kaminen förut men då gick hon ner på golvet och la sig istället, mätaren visade då 38 grader :). Nu har vi jobbat fram ett läge där hon trivs iallafall. Igår låg hon på pallen från typ kl. 09.00 till 19.20 då hon gick upp och åt lite, det blir väl något liknande idag. Vi har en extremt aktiv katt faktiskt...


Lisa, aka. Aset, mår bra...

Annars så ligger Krom och är sjuk, han klagar på illamående osv. men han är nog lite väl vek också. Han borde åla sig upp och äta lite så blir det bättre.
Jag känner mig betydligt piggare idag, inge ont i halsen längre och bara lite snorig och lite hängig, hoppas det här skiten går över fort... Det blir mest häng framför Vinterstudion idag faktiskt, hoppas någon kan spöa Northug på sprinten i Tour de Ski, men det blir svårt för de andra. Emil Jönsson kanske...
Imorgon ska morsan och moster åka till Australien i två veckor, hoppas hon inte blir smittad av oss innan bara, det skulle ju inte vara så kul faktiskt. Hon ska hälsa på min kusin som bor och jobbar där...

Vi hörs
//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar