torsdag 29 oktober 2009

Tunnelreflektioner

Idag var jag och Wiberg i tunneln och körde några varv. Jag var ju där förra helgen också och då tyckte jag inte det var sådär superkul faktiskt. Mycket folk, ingen direkt ork och inget flyt alls i åkningen. Och sen var jag helt sänkt några dagar efteråt också :(.

Men idag var det riktigt skoj att skava runt runt i tunneln, distans på fm och intervaller på em. Här är några reflektioner från dagens pass:

* Bra teknik mestadels av tiden.
* Billigt dagskort med O-Ringen nyhetsbrevet.
* Lite folk så att man kunde åka ostört.
* Fräscha norskor och svenskor.
* Att köra ryssen är riktigt smidigt faktiskt.
* Bra mat.
* En del kontraktsåkare har sjukt många par skidor.
* Ruggskidor fungerar riktigt bra i tunneln.
osv. osv...

Nu ska jag hänga lite i soffan och sen sova.

Imorgon blir det lite lätt löpning, hoppas på att få lite självförtroende i löpningen till terränglöpningen i Kristinehamn, http://www.trailrun.se/, på söndag. Just nu ska jag åka ensam men är någon sugen på att hänga med och springa, det är riktigt bra träning, så säg bara till...

Rock on
//Lök


Norge vann dagens kamp med typ 5 - 2 :)...

1 kommentar:

  1. Låt mig gissa hur du rangordnar ovanstående punkter:

    1. Billigare dagskort
    2. Tjejer
    3.
    4.
    5.
    6.
    ...Det andra som du la till men egentligen inte bryr dig om.

    SvaraRadera