fredag 2 oktober 2009

Kallt

Den senaste tiden har jag varit lite loj, trött och omotiverad. Får slita mig ut på träningspassen och magen har varit paj för det mesta. Hoppas på bättring snart, imorgon och på söndag ska det bli skoj att tävla lite i Hällefors iallafall, de brukar ha fina tävlingar. Synd att det inte är större deltagande från KFUM på tävlingarna bara, speciellt i H21-klassen, men så är det ibland...

De senaste dagarna har ju även kylan slagit till, hoppas lite mer värme kommer tillbaks snart. Jag fryser iallafall hela tiden, en del säger för lite hull på kroppen, jag säger för mycket :)...
Jag kanske ska köpa dressen nedan, bara 9500:- på Addnature.com, man tackar... Då kan jag väl inte frysa iaf??
http://addnature.com/product.asp?pf_id=647

Vi ses.
//99an


Varm och go...

2 kommentarer:

  1. Ja den blir nog inga problem att träna i iaf :)
    / Farmer Ted

    SvaraRadera