fredag 21 augusti 2009

Multisport imorgon

Imorgon är det multisporttävling i Kristinehamn. Ska bli riktigt skoj, känns som jag har full koll på det mesta, kroppen har känts bra ett tag och allt material är i ordning. Jag meddelar mer imorgon eller på söndag hur det gick. Håll gärna ett par tummar för mig :)...

Annars så har veckan varit bra, ganska hård träning i början av veckan och sen vila ett par dagar för att vara pigg tills imorgon. Började jobba igår igen vilket kändes helt ok, lite jobbigt ibland men det kommer jag in i inom kort. Jobbar nu på Karlsängskolan i Nora som assistent i ca. en månad framåt, vad det blir sen har jag ingen koll på. Att jag blir kvar på Karlsängskolan är helt klart, antingen något vikariat eller som timvikarie, jobb har jag iaf :)...

Idag fick jag också en hel del Gore kläder att testa upp av sporthandlarn, DG på Löpex alltså. Riktigt fint material som verkligen känns bra, ska bli skoj att testa upp framöver. Testrapporter meddelas inom kort...

Nu lite spikmatta för framlår, baklår och rygg så att kroppen är fräsch tills imorgon.

Vi hörs.
//Per E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar