söndag 16 augusti 2009

Bröllop

Igår var det bröllop nere i Sannahed. Riktigt trevligt var det :), bra organiserat, god mat, trevligt sällskap osv...
Vi började i kyrkan vilket gick bra, de spelade inte "Den blomstertid..." så jag klarade mig fint :). Sen blev det vidare färd till festlokalen där det först var fotografering för brudparet och sen lite mingelbilder för oss andra.
Vi fortsatte med middag, jag hade plats nr. 91, tänk om jag hade haft nr. 99, det hade varit "coolt" :). Vinpåfyllarna, aka. kökspersonalen, gjorde ett riktigt bra jobb måste jag säga, satt aldrig med mindre än halvtomt glas, känns som jag dunkade 2-3 flaskor vin men så var det ju självklart inte, jag är ju strikt ;)...
Sen blev det dans, fika och disco resten av kvällen. De sista 2-3 timmarna flöt på riktigt fort och till slut var det bussfärd hem mot Örebro igen.
Avslutningen på kvällen kanske inte var helt lyckad för alla men då är det ju bra att det finns snälla personer som hjälper till :)... Hoppas bara det snälla slår tillbaks någongång, det vore trevligt faktiskt...

Grattis Hanna och Johan!!! Det var en mycket trevlig kväll.

Rock on
//99an


Herr och fru Kask


"Coola" killar under kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar