måndag 18 april 2011

En hektisk helg...

Helgen har varit späckad med trevliga aktiviteter.
I lördags fm. var det orienteringstävling (medeldistans) i Karlskoga vilket gick bra. Körde på bra från start och gick typ spik på alla kontroller. Blev rejält trött bitvis men lyckades hålla ihop allt ända in i mål. Det blev seger med 15 s före Jan Olm.
Resultat

På kvällen var det 40-års fest för Wiberg i Striberg. En riktigt rolig kväll med 80-tals tema. Blev en lugn och strikt fest men klockan rann iväg innan jag kom hem så helt pigg var jag inte när vi drog iväg till söndagens långdistansorientering.
Hade faktiskt tänkt att strunta i tävlingen men jag var riktigt sugen så då är det bara att pallra sig iväg :).

Uppvärmningen kändes sådär, lite segt och stela ben sen lördagens tävling, eller var det dansen på festen? hmm, skitsamma, lite segt var det iaf.
Men när jag väl kom igång så flöt det hela på bra, inget jättedrag på benen utan jämnhårt fart hela tiden. Orienteringen fungerade bra och alla kontroller spikades. Var väl ngt vägval och någon mindre kontrollmiss bara så överlag är jag riktigt nöjd. Kom fyra, 3 min efter...
Resultat

En bra helg iaf :)

Bilder och kartor kommer ev...

//Per

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar